کمیسیون صدور پروانه، ارزیابی و ارتقای صلاحیت

آدرس

تلفن تماس

هیچ داده ای یافت نشد

به منظور انجام ماموریت‌های محوله و تحقق اهداف معاونت کارشناسان رسمی، کمیسیون‌ «صدور پروانه، ارزیابی و ارتقای صلاحیت» ذیل آن معاونت کارشناسان رسمی تشکیل شده است. این کمیسیون انجام وظایف ذیل را بر عهده دارد:

الف- طراحی، اجرا و بهبود مستمر نظام پویای ارتقای صلاحیت کارشناسان رسمی

ب- به روز رسانی مقررات و ضوابط ارتقای صلاحیت در رشته‌های مختلف کارشناسی رسمی

ج- طراحی و پیاده‌سازی سامانه اطلاعاتی و  عملکردی کارشناسان رسمی

د- نظارت بر اجرای سیاست‌ها و مقررات مرکز در حوزه ارتقای صلاحیت‌های کارشناسی رسمی

و- به روز رسانی ضوابط نقل و انتقال کارشناسان رسمی

ه- نظارت بر اجرای فرایندهای صدور و تمدید پروانه  و ارتقای صلاحیت ‌کارشناسی رسمی در سطح کشور

ی- پاسخگویی به ابهامات هیات مدیره‌های استانی پیرامون مقررات ابلاغی مربوطه و ایجاد وحدت رویه

جستجو